Η έμπνευση για το σημερινό άρθρο προέρχεται από μια πρόσφατη συνάντηση με έναν πελάτη μας. Και είναι μια εξαιρετική ευκαιρία να συζητήσουμε ένα σοβαρό θέμα για τις B2B εταιρείες: τις χαμένες ευκαιρίες.
Η εταιρεία με την οποία είχαμε τη συνάντηση, λοιπόν, είχε μια τεράστια λίστα με emails υποψήφιων πελατών. Το πρόβλημα; Ήταν ανενεργή για περισσότερο από ένα χρόνο. Φαντάσου ένας τέτοιος θησαυρός να μένει αναξιοποίητος…
Η διαχείριση αυτής της λίστας φαινόταν ένα τεράστιο, χρονοβόρο και δύσκολο task για τον πελάτη μας, όπως εξήγησε: “Δεν ήταν μόνο ο όγκος των email και το γεγονός ότι δεν ξέραμε πόσο πολύ ή λίγο ενδιαφέρεται για εμάς κάθε επαφή. Ήταν και το γεγονός ότι δεν ξέραμε τι να πούμε. Με τι αφορμή να επικοινωνήσουμε ξανά μαζί τους; Έτσι, το αφήσαμε”
Αλλά με τι κόστος;
Το Κόστος να Μην Κάνεις Follow-Up με τις Επαφές Σου
Το να μην συνεχίζεις την επικοινωνία με επαφές που έχουν δείξει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σου είναι σαν να γυρνάς την πλάτη σε νέους πελάτες. Το ξέρουμε ότι πολλές φορές είναι λογικό να επικεντρώνεσαι περισσότερες στους υπάρχοντες πελάτες και δεν έχεις πάντα χρόνο να φροντίσεις και για τα δύο.
Σίγουρα το να έχεις ικανοποιήμενους τους πελάτες σου είναι σημαντικό. Εξίσου σημαντικό, όμως, είναι να φροντίζεις να έχεις μια συνεχή ροή νέων πελατών. Άλλωστε, αυτό είναι που θα σου εξασφαλίσει τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησής σου.
Μπορεί αυτή τη στιγμή να μην έχεις την ανάγκη να κλείσεις νέες συμφωνίες, αλλά γνωρίζεις πολύ καλά ότι ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί με τους υφιστάμενους…
Επίσης, σκέψου το εξής: κάθε φορά που αγνοείς να κάνεις follow-up με μια επαφή, αφήνεις την ευκαιρία στους ανταγωνιστές σου να κερδίσουν αυτοί τον πελάτη.
Δεν έχει σημασία αν το δικό σου προϊόν ή η δική σου υπηρεσία είναι καλύτερη. Σημασία έχει ότι εσύ δεν ήσουν εκεί, ενώ ο ανταγωνισμός σου ήταν.
Χρειάζεσαι, λοιπόν, μια λύση η οποία θα σου εξασφαλίσει ότι θα κάνεις τακτικά follow-up με τις επαφές σου, θα μπορείς να γνωρίζεις πώς εξελίσσεται η επικοινωνία, αλλά και ποια είναι η κατάλληλη στιγμή, ώστε να αναλάβει το τμήμα πωλήσεών σου, για να μετατρέψει το hot lead σε πελάτη!
Ποια είναι, λοιπόν, αυτή η λύση;
Η Τεχνολογία Σου Δίνει τη Λύση
Σε έναν κόσμο όπου ο χρόνος είναι το πιο πολύτιμο αγαθό, γιατί να μην αξιοποιήσεις την τεχνολογία και να την αφήσεις να κάνει τα επαναλαμβανόμενα tasks για σένα;
Φαντάσου, λοιπόν, όλες αυτές οι επικοινωνίες, τα follow-up και το nurturing των leads να πραγματοποιούνται αυτόματα κι εσύ απλά να τα ελέγχεις.
Αυτή είναι η μαγεία του Marketing Automation.
Marketing Automation
Το Marketing Automation είναι το εργαλείο που χρησιμοποιεί κάθε επιτυχημένη B2B επιχείρηση, αφού εξασφαλίζει ταχύτητα, αποτελεσματικότητα και ύπαρξη δεδομένων για κάθε lead.
Με το Marketing Automation, μπορείς να αυτοματοποιήσεις όλες τις επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες ενέργειες, από email marketing, μέχρι και την αξιολόγηση των leads, ώστε να τους τροφοδοτείς με τις κατάλληλες πληροφορίες, ανάλογα με το στάδιο του αγοραστικού ταξιδιού που βρίσκονται.
Μάλιστα, μόλις μετατρέπονται σε hot leads, μια αυτόματη ειδοποίηση φεύγει προς το Τμήμα Πωλήσεών σου, ώστε να αναλάβουν δράση και να κλείσουν τη συμφωνία!
Έτσι, εσύ έχεις περισσότερο ελεύθερο χρόνο, ώστε να ασχοληθείς με τους υφιστάμενους πελάτες, να χαράζεις στρατηγική και να φροντίζεις για την ανάπτυξη της εταιρείας σου.
Θέλεις να μάθεις περισσότερα για το Marketing Automation; Κατέβασε το Case Study μας!