Γιατί το B2B Website Σου Δεν Φέρνει Πωλήσεις και Πώς να το Διορθώσεις

Γιατί το website σου δεν φέρνει πωλήσεις και πως να το διορθώσεις

Η κατασκευή ενός B2B website είναι πολύ σημαντική επένδυση χρόνου και χρημάτων για μια επιχείρηση. Είναι λογικό, λοιπόν, να περιμένεις αυτή η επένδυση να σου φέρει αποτελέσματα. 

Παρ’ όλα αυτά, το website σου δεν σου φέρνει τα leads και τις πωλήσεις που περίμενες. Γιατί; 

Σ’ αυτήν ακριβώς την ερώτηση θα απαντήσουμε στο σημερινό άρθρο. Και φυσικά, θα σου εξηγήσουμε πώς το B2B website σου μπορεί να μετατραπεί στον 24ωρο διαδικτυακό πωλητή σου!

Γιατί το B2B Website σου Δεν Μετατρέπει τις Επισκέψεις σε Πωλήσεις;

Σπατάλησες, λοιπόν, σημαντικούς πόρους για το B2B website σου, αλλά στο τέλος της μέρας δεν έχεις δει καμία απολύτως διαφορά. Εδώ υπάρχουν δύο επικρατέστερα σενάρια: 

  1. Η επισκεψιμότητα είναι χαμηλή. 
  2. Έχεις αρκετές επισκέψεις, αλλά δεν επιτυγχάνεται το πολυπόθητο conversion. Και αυτό, φυσικά, δημιουργεί απογοήτευση.

Ό,τι κι αν συμβαίνει από τα δύο, η αιτία είναι μία και είναι ξεκάθαρη: Το B2B website σου δεν προσελκύει το κατάλληλο κοινό και δεν φέρνει πωλήσεις, επειδή δεν έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί τους στόχους της επιχείρησής σου. 

Τα περισσότερα B2B websites δημιουργούνται ως απλές “βιτρίνες” που δείχνουν την εταιρική ταυτότητα, αλλά δεν οδηγούν τους επισκέπτες σε συγκεκριμένες δράσεις που φέρνουν πωλήσεις.

Αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι έν έτει 2024, το B2B website δεν μπορεί πια να μοιάζει με εταιρική παρουσίαση. Σύμφωνα με έρευνα του HubSpot το 2023, το 96% των υποψήφιων πελατών δηλώνουν ότι κάνουν μόνοι τους έρευνα πριν επικοινωνήσουν με έναν πωλητή. 

Δηλαδή το 96% των υποψηφίων πελατών κατά πάσα πιθανότητα θα μπουν στο website σου και το website είναι το πρώτο πράγμα που θα τους δημιουργήσει μια άποψη για σένα και αυτό που προσφέρεις. 

Τι θα συμβεί αν η εντύπωση που τους δημιουργηθεί είναι κακή; Αν δεν βρουν τις πληροφορίες που ψάχνουν μέσα στην ιστοσελίδα σου; Και τελικά τι θα γίνει αν βρουν πιο χρήσιμες πληροφορίες και αντλήσουν μεγαλύτερη αξία από το website του ανταγωνιστή σου; Κατά πάσα πιθανότητα, θα επιλέξουν να μιλήσουν με αυτόν και όχι με σένα.

Το B2B website σου, λοιπόν, πρέπει να είναι μια ψηφιακή μηχανή πωλήσεων, που να βρίσκεται διαρκώς μπροστά στα μάτια του κοινού-στόχου σου και να κατευθύνει το αγοραστικό του ταξίδι. 

Οι B2B επιχειρήσεις που το έχουν καταλάβει αυτό, βλέπουν αποτελέσματα κι έχουν ήδη ηγηθεί στον τομέα τους. Όμως, οι επιχειρήσεις που κινούνται ακόμα με το “παραδοσιακό” μοντέλο website σταδιακά χάνουν έδαφος και δύναμη και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα:

  • Χαμηλές πωλήσεις.
  • Μικρός αριθμός leads ή leads που δεν έχουν αξία.
  • Χαμένες ευκαιρίες για πωλήσεις και νέους πελάτες.
  • Αδυναμία μέτρησης αποτελεσμάτων και βελτιστοποίησης ενεργειών.
  • Πίσω από τον ανταγωνισμό.
  • Σπατάλη πόρων σε αναπροσαρμογές του B2B website που δεν αποδίδουν.
  • Σπατάλη πόρων σε ενέργειες marketing χωρίς αποτέλεσμα. 

Πώς θα Μετατρέψεις το B2B Website Σου σε 24ωρη Μηχανή Πωλήσεων;

Για να είναι αποδοτικό το Β2Β website σου, πρέπει να σχεδιαστεί από την αρχή μέχρι το τέλος για να εξυπηρετεί το marketing και τις πωλήσεις της επιχείρησής σου. Θα πρέπει να ελκύει κάθε επισκέπτη, να τον μετατρέπει σε υποψήφιο πελάτη και να τον παραδίδει έτοιμο και “ζεστό” στο τμήμα πωλήσεών σου για να κλείσει μια συμφωνία με την επιχείρησή σου.

Για να συμβεί αυτό, το B2B website σου χρειάζεται να δημιουργηθεί βασισμένο σε 4 πυλώνες:

  1. Περιεχόμενο

Το περιεχόμενο πρέπει να είναι ξεκάθαρο και να προσφέρει αξία στο κοινό σου. Κάθε σελίδα μέσα στο website σου πρέπει να έχει ουσία και να εξυπηρετεί συγκεκριμένους σκοπούς. Η αξία και το μήνυμά σου πρέπει να επικοινωνούνται με τρόπο που θα χτίζει ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό-στόχο σου και θα μιλάει κατευθείαν στα προβλήματα και τις επιθυμίες τους.

  1. Design

Το design πρέπει να αντικατοπτρίζει την ταυτότητα και τη φιλοσοφία του brand σου. Πρωτίστως, όμως, πρέπει να κατευθύνει τους επισκέπτες να κάνουν τις ενέργειες που εσύ επιθυμείς, είτε πρόκειται για τη συμπλήρωση μιας φόρμας είτε για επικοινωνία με το τμήμα πωλήσεων. Ένα απλά όμορφο B2B website δεν είναι αρκετό. Πρέπει να είναι λειτουργικό, εύχρηστο και στρατηγικά σχεδιασμένο. 

  1. SEO

Μια έξυπνη SEO (Search Engine Optimization) στρατηγική θα σου εξασφαλίσει το εξής: ότι το κοινό-στόχος σου θα μπορεί να βρει εύκολα την επιχείρησή σου στις μηχανές αναζήτησης. Όταν το website σου είναι βελτιστοποιημένο για SEO, αυξάνεις την οργανική επισκεψιμότητα, δηλαδή τους επισκέπτες που θα σε βρίσκουν χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις για διαφημίσεις. Αυτό σημαίνει μεγαλύτερη προβολή για την επιχείρησή σου και περισσότερες ευκαιρίες να προσελκύσεις το κατάλληλο κοινό.

  1. Δυνατότητα ενσωμάτωσης εργαλείων

Ένα B2B website πρέπει να υποστηρίζει την ενσωμάτωση εργαλείων που θα βελτιώσουν τις προσπάθειες marketing και πωλήσεων. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, εργαλεία marketing automation που θα διευκολύνουν το lead generation, την παρακολούθηση των ενεργειών των χρηστών και την επικοινωνία μαζί τους.

Η Β2Β Προσέγγιση της Umatter στο θέμα Website

Στη Umatter, αξιοποιούμε τους 4 αυτούς πυλώνες και δημιουργούμε B2B websites που λειτουργούν 24/7 στην υπηρεσία των πωλήσεών σου. Σχεδιάζουμε και αναπτύσσουμε στρατηγικά B2B websites που εξυπηρετούν τα business KPIs σου, μετατρέποντας τους επισκέπτες σε πελάτες και ενισχύουν την ανταγωνιστικότητά σου. 

Χάρη στην εξειδίκευσή μας στο Β2Β marketing, τη δημιουργία περιεχομένου και την τεχνογνωσία μας στο Β2Β SEO και το design, εγγυόμαστε ότι η ιστοσελίδα σου θα γίνει ένα δυναμικό εργαλείο ανάπτυξης για τη B2B επιχείρησή σου. 

Μαζί μας θα κερδίσεις:

  • Περισσότερους πελάτες.
  • Ανταγωνιστικότητα.
  • Αυξημένη ορατότητα του brand και εμπιστοσύνη προς αυτό.
  • Μετρήσιμα αποτελέσματα και στρατηγικές βελτιώσεις.

Θέλεις να μάθεις περισσότερα; Κάνε κλικ εδώ και κλείσε ένα ραντεβού μαζί μας για να σου δείξουμε βήμα-βήμα πώς μπορούμε να μετατρέψουμε το website σου σε μια 24ωρη μηχανή πωλήσεων!

How to Generate Hundreds of Leads in 30 Days for Your B2B Company

Scroll to Top